Google Ads – Guide til at forstå promovering via Google
Google Ads er en af de nyere måder at promovere en virksomhed på. Der er i dag mange måder at promovere en virksomhed på. I dag kan man gøre det på mange forskellige medier, og dermed nå ud til personer på forskellige måder. Google Ads er mere neutralt målgruppe bestemt, fordi alle bruger Google. Det betyder at man ikke limitere sig selv til en specifik målgruppe ved at benytte sig af Google ads, og man derfor kan target den gruppe man har lyst til uden at tage så mange risikoer. De eneste mennesker man mister på dette, er dem som benytter sig af aviser, og ikke ser tv. Dem er der ikke særlig mange tilbage af, men det er værd at notere.
Google ads er googles reklamering værktøj, som spiller sammen med Google’s søgefunktion, som er meget populær i dag. Den viser reklamer for disse promoveringer i form af reklamer, overfor relevante søgeord inden for samme emne. Søger du f.eks. på scooter, så vil du med højst sandsynlig støde på en Google advertising som finder en scooter side op. Denne reklame vil vises som det øverste resultat på Google, sammen med en anden reklame som også er en Google ads højst sandsynligt.
Google Ads er en smart måde at promovere sin virksomhed på, og man kan med Google Ads nå mange, for det første grundet den neutraliserede målgruppe, som blev beskrevet tidligere, men også fordi Google Ads er et godt søgemaskine værktøj, som giver dig gode data på hvordan din markedsføring går, og udvikler sig. Dette betyder at man har de rigtige værktøjer, og det rigtige klare syn, til at optimere sin Google ads til at være bedre, og derfor hive pengene bedre hjem for dem som bruger det, som er det reklamering handler om.
Google Remarketing – Ny måde at markedsføre sig selv på
Med Google remarketing så får man endnu flere værktøjer til sin eksisterende Google markedsføringsplan. Google remarketing betyder at man igen kan få kontakt med en tidligere kunde, eller en der tidligere har vist interesse for ens produkter, ved at benytte sig af dette værktøj. Det er et smart værktøj til at holde kunder interesserede, så de ikke glemmer en, men også for at få dem, som stadig ikke har købt, men måske lagt ting i kurven til at tage de sidste skridt mod lukningen. Google remarketing, er en fokuserede markedsføringsmetode lavet til at target dem, som allerede har vist interesse i et produkt. Mangler du en ny måde at markedsføre på, så gør Google remarketing det rigtig godt, og du burde tage et kig på dette stykke værktøj. Det har fået gode anmeldelser, og det kan et eller andet mener mange. Man kan let få det opsat på sin egen måde ved at vælge det derinde.